Primera excursió del Paraigüet, el grup d’ex-paraigüers a qui l’edat aconsella de fer sortides més lleugeres i no tan compromeses. Heus ací les característiques de la sortida:
Data: diumenge, 9 de març del 2008 al matí
Lloc: serra de Collserola, però no un dels itineraris més típics.
Itinerari: Polígon Canyelles (Barcelona), can Masdéu, coll de la Ventosa, can Ferrer, torrent de Sant Iscle, font de can Lloses, Sant Iscle de les Feixes, can Catà, Santa Maria de les Feixes, can Canaletes, Cerdanyola del Vallès.
Perfil vertical: travessem la carena prop de can Ferrer. Des de Canyelles haurem pujat uns 150 m. Després tot és baixada fins a Cerdanyola.
Trobada: a les 9h30, a l’estació de metro de Canyelles, L3 (la verda)
Arribada: a l’estació de Cerdanyola de Renfe, cap a la 1 del migdia.
Dinar: es preveu un dinar tots plegats, en un lloc a decidir, al mateix Cerdanyola o un cop siguem a Barcelona.
Observacions: és dia de votació, ja ho sabem, però els col·legis electorals tanquen a les 8 del vespre.
Notificació: aviseu de la vostra assistència a Xavier Roselló (tlf. 93 245 90 59, tlf. 627 48 12 49, xavier.rosello@upc.edu) I com diuen els nostres germans grans del Paraigua, “no més tard del dimarts. Altrament, les trucades s’acumulen”.